God afton Sveriget !

Dags att uppdatera.

Åkte till tyskland förra måndagen med skolan och det finns inte ord om hur kul, häftigt, roligt, sorligt allt var. Det var bara så bra och så mkt nya vänner man skaffat sig, helt sjukt ! I väntan på tåget mot Lübeck och hem gång så rann det tårar från fler än mitt håll! Men dom kommer hit om 5 veckor så jag tror vi klarar oss Sandra ! Sen blir det nog tyskland i sommar för min och Sandras del helt enkelt.

Fick ialf ihop lite saker: Solglajjer, två par skor, två tröjor samt en handväska.. sen kommer jag inte ihåg resten ;)

Skönt att komma hem igen och hälsa på hästen tänkte jag, men så var hon skadad ! Usch, jag blir så less på min otur, tycker hon bara kunde få vara hel och ren jämt ja.

Nej, nu har jag inte tid med det här, sitter för tillfället hemma hos Tj och hon ska just nu i detta ögonblick plocka och färga mina bryn samt fransar. FÖRESTEN SÅ HAR JAG KOMMIT PÅ EN SAK: Jag ska klippa kort hår.

Hej då, Puce/Mia




Svänger

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gömmer du dig? kom till skolan :)

2008-04-16 @ 17:15:14
URL: http://pernijah.blogg.se
Postat av: desse

kort?! varför de?

2008-04-18 @ 01:21:45
URL: http://lillalillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0