Ja, jag har tråkigt

Namn : Maria Johansson
Födelsedag: 11 Mars
Hemstad : Norrtälje
Ögonfärg : Grön/blå ?
Hårfärg : Väldigt ljust
Längd : 163 cm (ihop tryckt)
Vänsterhänt/Högerhänt : Högerhänt
Värsta ovanor : saker jag försöker dölja för mig själv
Stjärntecken : FISK
Skostorlek : Små, 35-37
Är dina föräldrar skiljda? : Ja
Skor idag : Rid jodpush sen mina vagabon stövlar
Svagheter : prata?
Rädslor : Typ hajar i mälaren
Mål för året : Jag sysslar inte med bollsport längre
Mest använda fras på msn : Strålande ;D
Det första du tänker på när du vaknar : Har jag migrän idag?
Mest saknade minnet : En riktig pappa


FAVORIT
Färg: Blå
Mat : kiiiina
Sport : Hästarna. (förut inneband även)
Djur : Häst
Glass : Glass är för kallt för mig
Affär : Coop, jag älskar coop.
Grönsak : Ananas, om någongång skulle bli en grönsak
Skådespelare : Tom Cruise, Sicken pudding
Låt : Poison, den har varit med genom många händelser
Nummer :  Kan man ha sånt?
Årstid : Ingen duger, får ändå sova med dubbla täcken året runt
Parfym : Escada, Tack för den älskling
Kroppsdel på det motsatta könet : Ja, en snopp vore ju en fördel alltså.


VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor? : Bättre
Hur vill du dö ? : Snabbt och smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig ?  : Lätt, TJ.
Vem är mest högljudd? : Jag ! ! !
Vem får dig mest att skratta? : Mina bröder
Vem har du känt längst? : Mamma
Vem är mest blyg? : Inte mamma ialf
När grät du mest? : När jag söp, krossa saker, blev blöt och bjöd TJ på kaffe
Bästa känslan :  Då får jag skriva ett helt A4 för att kunna bestämma mig
Värsta känslan :  När man blir sviken och bedragen.
Vart vill du bo i framtiden? : Jag kommer inte komma till framtiden
Om du fick ändra en sak på dig själv,  vad skulle det vara : En fettsugning
Hur länge tror du att du kommer leva? : Inte så länge till

HAR DU NÅNSIN..
Varit kär? : Ja, för mkt.
Moonat: Otroligt nog inte
Blivit dissad : Självfallet
Rymt hemifrån : Nej, elr jag vet inte
Skolkat: Jo, hänt (a)
Tänk på självmord: Eh, jag får inte ut något av sånt
Sovit utomhus : Jaja, Det är min grejj
Gråtit i skolan :  Jo.
Spytt i skolan :  Nej, tror inte det faktiskt.
Velat bli modell : Aldrig, för söt för de
Varit otrogen : Nej, jag funkar inte så.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag :  Om ja har..
Sett en död människa : Nej, som tur är
Använt droger : Aldrig
Varit på scen :  Vi kan gung, gung, gunga du och ja..
Retats : Måste ja vara ärlig? Okej, det har jag.
Blivit nerslagen : Nej, ingen som törs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0