Hjärnskakning

God eftermiddag . Här sitter jag med min hjärnskakning och mår inte allt för bra, fick sjukanmäla mig från jobbet idag, känner tunget eftersom jag skulle tjänat över 500 på bara 4 tim, Irriterande.

I Fredags var jag med Annika, sen drog vi till Mickan där även TJH och Izza var och så åkte vi alla till SBK. Det var väl trevligt där, gratis taxi hem också av betongarn. Markus höll på att få däng men han vill inte åka hem från krogen, han utmanar heldre ödet. Sen själv klart slutade det så att han ringer och väcker mig ialf och vill komma, Jaja, jag tänker inte tvinga någon att sova ute iallafall.

Lördag: TRÖTT, inte så mkt sömn efter hur mkt en full markus kan prata, blev väckt av Annika halv åtta osv. Vi kollade iallafall på Hitta nemo och den där DUDE filmen, trevligt. Mackan åkte hem, sen skjutsade jag och mamma hem Annika och åkte förbi hästarna i ösregnet. DET var där jag slog i huvudet så nu har jag skit ont och mår jätte ille, inte bra. Sen ringde satgubben.

Söndag: Nu sitter jag här ungefär, ska åka till hästarna och se om jag orkar rida eller om jag tuppar av, återstår att se. Plugg sen, religionsprov i morgon och jag ska få väldigt bra resultat. 

Hej då.



Tack hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0