Halle lå ja !

Det var en perfekt dag igår må jag säga. Hemma och tog det lungt med tanke på nya medicinen. Sen körde jag lite bil och var ute och red. Min häst är mkt galen har jag kommit fram till. Mackan kom över,tog en titt på hans bil, den var söt tycker jag nog allt. Han käkade lite rostade mackor etc. Fick skjuss ner på stan ialf och käkade på ett glas med min älskade Mc Tjorv med extra BARK. Chicken roffe är ju läskigt mumsigt asså. Sen bar det av till Jussi pussi, Micke och Adam var där också. trevligt trevligt. Sen gick jag väl hem då, efter att jag hälsat på min älskade broder. Och nu sitter jag här, är lite nere av medicinen men det går väl ann, ska leka med Jossan idag. Vi ska köra på en deppkväll för man mår alltid så bra efter att ha haft en sådan. Nej måste hinna rida nu, sen kommer Jossan typ vid fem.. det blir trevlans det.

Pöss heej världen.


Kommentarer
Postat av: melina

OLD TIME
@ JUSSIS PLACE

2007-09-15 @ 20:30:03
URL: http://melasdf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0