Goder morgon.

Ja, hallå världen. Eftersom Jossan klagar på att jag skriver så jälva kort i min blogg så får jag väl skriva ett längre inlägg idag för att hon ska känna sig tillfredställd.

Hade en mkt trevlig afton igår, mådde as dåligt med migrän och helvete. Hade varit ute i spöregnet och tagit in hästarna och frysit arslet av mig. Pratade med Annika i fonen där vid halv nio tiden och vi kom konstigt nog på att vi var tvugna att åka till Donkas, ochg dit bar det av i regnet. Tack hjärtat. Efter det vid tio kom jag fram till stallet igen och gav hästarna lite mat och snacka med Britt-Marie. Åkte hem igen, kallt så inåt helvete ! ! Borsta tänderna, fixa sen gick jag och la mig. På tal om det så har jag haft en underbar natt - VERKLIGEN - Vaknade varannan timme med typ migrän och feber, åh så mysigt, - inte ett dugg faktiskt. Gick upp halv sju, åkte till hästarna och gav dom mat och släppte ut dom, KALLT SOM SATAN I GATAN ! ! ! Åkte hem igen, åt frukost för en gångs skulle och duscha en aning, klädde på mig och gjorde mig i ordning. Gick till skolan och nu sitter jag här och ska plugga lite samhäll tänkte jag dårå, iofs kommer jag knappt hinna men ändå. Idag tänkte jag försöka ta det lungt och bara ta det lungt, tror min skalle skulle behöva det faktiskt, har blivit en del stress senaste veckan men det går väl ann ialf. Igentligen sitter jag bara här och skriver massa onödigt mwn Jossan vill ju att jag skulle skriva längre så jag har ju inget val faktiskt, men bäst för dig atrt du läser allt det här nu Jossan, när jag plågat mig igen detta blogg inlägg, BAHA.

Påtal om igenting så ska jag flytta snart också, OCH DET VILL JAG INTE. Trivs så jävla bra, fast när jag väl flyttar hem till mamma igen så har jag ju min lilla Pärla där hemma som bara väntar så det är rätt nice ialf. Nej nu måste jag plugga.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0