God morgon ! !

God morgon världen :)

Sitter i skolan jag, och jag är väldans, väldans trött. Kom hem halv två i natt efter teaterna eftersom jag och tjorven råkade ta en liten omväg, hamnade på Lundins där vi halv ett-ett med Rebecca så det var väl en upplevelse.

Nu har vi precis haft tema, mkt trevligt ska ha språk nu. Skönt att sluta kl 12.00 idag. Annika ska med mig hem så ska vi till hästarna, hem och kolla på tv (jag behöver sooova) sen blir det förkrök hos Mickan sen bär det av till sbk ! Kan bli trevligt, trevligt. Nu har jag inte tid med det här.

Hej då världen.

Sluta försök kontrollera mig och vara så svartsjuk. Du behöver inte säga så där hjärtat.


Kommentarer
Postat av: sillstryparn

heeej miia;););)

2007-09-28 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0