God kväll.

Hoho, jag är såå rast löst så jag vet inte vad jag ska göra.. är inte SÅ motiverad till att plugga direkt, HM !
Skolan idag ialf för en gångs skull, lär väl komma efter med det igen eftersom min medicin tar slut i morgon, med andra ord måste jag få tag på mer men vet inte om det gick att använda receptet fler gånger, borde ju varit bra alltså. Sen har jag varit väldigt duktig idag efter skolan, lagat mat, fixat disken och hjälp min lilla syrra att baka kladdkakis, skit duktigt. Sen efter de var jag och tränade hästen, gick ju hyffsat ialf. Så nu är jag SKIT TRÖTT VERKLIGEN, somna lite sent igår kanske. Och igår träffade jag syrrans bebis på 3 månader, SÅ TUFF UNGE ! den gillade jag verkligen faktiskt, åh så sööööt. nej nu måste jag ta en dusch elr plugga elr nått, kan inte sitta här och ruttna hela mitt liv.

hej då.





Jag fattar inte vad du vill, jag vill inte, eller vill jag igentligen? fast nej jag vill inte, jag vill inte falla tillbaka jag blir ändå bara sårad. Jag vet inte hur du funkar längre, du kan aldrig bestämma dig och vad nu då, NU av alla tillfällen, kunde du inte litat/lyssnat på mig lite tidigare. Du visste att jag hade rätt hela tiden, men sen är det den där lilla enkla saken som är en vägen, fast det tänker jag inte försöka göra något åt, din tur att göra något din tur att ångra dig. Du har bara förlorat och jag vet att du skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0