God eftermiddag !

Sitter hemma hos mamma idag, pratade med doktorn imorse så nu har jag massa mediciner och får hoppas på att någon av dem biter på mig då. Vore ju lixom attans bra så man kan gå i skolan som normalt folk igen, rätt skönt att kanske kunna få sova normalt igen också ?!
Åh herre min skapare vad det började regna nu då, det var som tusan.. jag som tänkte ta en sväng förbi hästarna jag, hm.

Men men för övrigt så är jag rätt glad idag, jag och mamma har varit ute och provkört min bil idag, mkt trevligt. Jag tycker faktiskt den är väldigt söt. Jag har också kört idag, fast bara hemma på gården. Första ggn i hela mitt liv jag faktiskt kör bil och det var väl rätt nice. Dock känns det något finurligt att mamma köpt bil till mig redan jag som inte ens gått övningskörarkursen eller kört hemma eller något sånt, men det är väldigt snällt av dig mamma <3
Ska även få den där rackarns boken och frågespelet av Mackan så jag lär mig något sådant också, vore ju hyffsat smart va. Nej usch, känner att jag bara skriver en massa strunt men det är ju faktiskt bara för att Jossan klagat på att jag skriver så lite så jag måste ju börja skriva så mkt helt plötsligt.

Nej plugga lite på det här kanske, det är ju JÄVLIGT KUL !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0