God dagens världen !

Nu har jag varit på ett sådant toppen humör här i två dagar och jag vet inte ens varför, det är så sjukt härligt faktiskt. Kan ju ta och blicka tillbaka vad jag gjort de senaste dagarna.

Onsdag - Gymma på morgonen, natilus. Åkte till skolan och räkna lite matte sen kommer jag inte ihåg om det var något mer.. tror inte så. Åkte ner till banken och fixa min lön. Kl 15.00 började jag jobba och jobbade till 22.15 Var ovanligt kul på jobbet faktiskt, Kan nog vara pga Pernilla och Anna. Sen åkte jag hem och började packa eftersom flytten snart skulle ske. gick och la mig efter 00.00 någon gång har jag för mig.

Torsdag - Gick upp kl 6.00, mkt mkt skönt va. Packa lite till och fixa mackor sen bar det av till Ann-sofies stall. Jag lasta Otis så hon fick ta luckan sen bar det av till Ultuna. en mkt rolig resta, Ann-sofies bil funkade då inte så bra för automatlådan höll ju på att ramla ihop, men det var väl kul att åkte bort till Uppsala i 70km/h. Kom fram så hittade vi itne till röntgen och isoleringen, Hm, ett litet problem. Vi hittade tillslut ialf och in med Otis på isoleringen (Otis = VÄLIDGT biffig sak på 750 kg, lätt att sätta stop för) Det blev en hejdundrans undersökning må jag säga, blodprover, sen gick dom ner med en liten, liten kamera i näsan på han och kolla alla luft vägar, typ skit äckligt men as coolt iofs (jag har sett en levande häst invändigt, DE DU) efter det var det mkt väntan igen, sen skulle vi skölja lungorna på han men det gick inte så bra då han var galen, stackars ann-sofie vart intryckt av 750 kg i betongväggen. Sen var det röntken osv. Ialf så skulle han få massa behandling osv. Åkte hem med hästen och det gick väl ann, bilen höll, peppar peppar! Åkte hem till lägenheten och började packa, laga mat diska etc. hela kvällen. Mackan kom förbi också och lämnade körkortsboken och det där rackarns spelet, det var snälla v dig.
Man var ju något sliten efter denna dag men jag var fortfarande as glad, så det var ju trevligt.

Torsdag - Ja, migrän hela natten vilket inte är SÅ JÄVLA KUL ! Är skit trött nu plus att jag gick upp 07.30 för att städa det sista för kl 9.00 kom Patan och hämtade mig och min grejjer och körde hem till mammi. Och nu sitter jag här och är jävligt trött och ont i skallen, så ska plugga snart sen gå ut med jycken sen blir det väl till att rida lite, Sen blir det grillkväll ikväll. Nej nu har jag inte tid med det här, måste nästan hinna köra lite idag också, ojoj nu blev det mkt.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0