Faktiskt..

..så har jag nu lyssant på din sida om historien, jag kan bete mig som folk mot dig, men tro aldrig att det kommer bli som förut. Du glömde en liten detalj som du talade om tydligen för mig, och vem vill ha en sån vän? Okej om du erkännde att det menade det, eller bad om ursäkt. Men du ignorerade det och jag tänker inte bry mig, inte ett dugg förens du ens komenterar det, nu har du valt.

Förövrigt så har det varit en kass dag, legat med migrän sedan igår kväll och verkligen mått piss. varit hos hästarna nu och sitter hemma hos mamma men ska åka hem och vila.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fan snackar du om? Vad vill du ha ifrån mig egentligen? Jag har inte gjort ett jävla fucking skit mot dig Miia. Men visst om du vill vara en sur kärring så var det då!

2007-09-07 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0