God kväller .

Hej världen.

Ja om ni nu har lust att läsa om mitt livs usla historia så kan jag ju ta och börja nu :)

Idag har jag varit hos tandis, ett tandläkarbesök som tagit mig inte mindre än  6 ½ timme och det är till och med sant. Eftersom tandregleringen i norrtälje håller på att läggas ner så är ju JUST lilla jag förflyttad till Sollentuna. Åkte halv elva i morse och var där precis 12:50, hade tiden 13:15. Kom ut från tandis siså där 13:50 kanske och skulle åka hem. Fast innan vi åkte hem så åt jag och Alex donken, vilket jag aldrig mer ska äta. Hade ju så ruskigt ont i tänderna så käkade en pommes, men tål inte donken mat så på bussen började jag kallsvettas och grejjer av den där jävla skit maten, USCH ! Kom hem efter fem någon gång ialf, alltid något. Men nu ska ju huvudvärken ta över självklart eftersom dom flyttar om så jävla mycket i truten på mig. Hallelulja, bara 1½ år kvar av ständig huvudvärk, jag som bara genom gått 3 år än  så länge. Känns ju mkt bra, fast för att förklara lite närmre så antar jag och min mor samt läkarna att min huvudvärk beror på dels att dom flyttar och har sig med mina tänder. men idag sa tandis att det skulle vara cirkus 1½ år kvar så sen slipper jag det väl förhoppningsvis. Nej, jag har tråkigt fast det var iofs rätt kul att vara med Alex idag, hon har ju så mkt kul saker för sig, hoho. Föresten gott folk KÖP Beck - I guds namn eller vad den nu hette, den var bra, mkt bra. Tycker nog Markus me, om han nu såg så mkt. Jag missade typ halva filmens repliker pga av hans tjatter, men det är ju alltid trevligt de med faktiskt. Så just nu berättar jag ingenting viktigt bara för jag har så tråkigt, men jag kan ialf informera er om att nu är det SLUT PÅ KONTOT ! och det, det kan jag säga er KÄNNS JÄVLIGT TUNGT!

God natt

I told him I couldn't lie, he was the only one for me

Misery business - paramore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0