God kväller.

Ååh Hejsan, jag förstår ingenting när det gäller var mina pengar tar vägen. Fick lön för ett tag sedan med 2100 någonting sånt. Tänkte försöka sammaställa vart allt tagit vägen

Fredag: 180 kr för en ridlektion
Lördag: Juice 30 kr, comviq kompis 75 kr, taxi 150 kr.
Söndag: segt och kostnadsfritt
Måndag: Väska 399 kr, strumpbyxor 129 kr, hårnålar 20 kr, knästrumpor 79,50 kr, comviq kompis 75 kr, hudlotion 50 kr, Loka och macka i skolan 27 kr.
Tisdag: Leggins 98 kr, BH 99 kr, nagellack 80 kr, deo 40 kr, Beck film 199 kr

FY TUSAN VAD PENGARNA RÄNNER IVÄG!

Som tur är så är mamma skyldig mig för ridlektionen, taxin och filmen. PUH ! Visserligen kommer jag inte ha mage nog att kräva tillbaka pengarna eftersom hon lägger ju så mkt på mina hästar.


Ja  men över till min migrän och ryggvärk så får jag väl göra som Pernilla och skriva ett minitestamente.

Ja min lillasyster kan väl få ärva mina ridgrejer då, och med hennes nogrannhet och skicklighet att samla på dig saker som "minnen" så kommer dom ändå aldrig bli använda, MuHaha. Hon får Lilla också.
Mamma kan få min nya väska och mitt smink, för hon behöver verkligen smink. Hon ska även få min stor häst och min bil. Visserligen kommer det vara Åsa och Fanny som tar hand om Majken men mammas namn får aldrig lämna ägarbevisen och bilen kan vara bra för hennes så slipper hon köra sig för den bara kostar en massa kosing.

Janne ska få mina kondomer
Patrik ska få min hudkräm och duschkräm samt rakhyvlar
Martin kan få den nya BECK filmen jag köpte idag

Tjorven ska få min mobil för hennes kommer inte hålla så länge tror jag. Hon ska även få ärva min militärkompiströja.

Hm, Pernilla ska få ärva min GUNS t-shirt, min FUNGERANDE moppe, samt alla mina pengar så hon kan skapa sig en egen liten purjolöksodling.

Annika Bananika får självklart ärva min säng så hon får lite sömn i sig någon gång samt mina ljusrosa gummistövlar med blommor på för dom är ju i hela strl 38.

Stefan och Dennis ska få ärva allt toapapper på min toalett som jag inte hinner använda upp innan jag dör.

Mackan kan få ärva min dator så han kan spela sitt NHL 2006 med sin dosa och massa grejs som dock inte funkar på hans egen dator.

Jaa, sen är det någon här som småfötter som har lust att ärva mina skor? Har 15 par skor vad jag kan komma på nu iallafall mellan strl 35-37 som kan komma till bättre behövande.

Sen äger jag nog inte så mkt mer, Jooo föresten..Min lillasyster kan jag ju akutionera ut, bud någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0