God kväll världen.

Sitter hemma denna kväll, rätt skönt faktiskt.

Skolan idag var väl rätt trevlig, lite samhällskundskap till att börja med, sedan lite tyska vilket var så kul, vi ska få åka till tyskland sen ska en tysk komma till oss, ska bli super ! Sen var det lunch, sedan tema. Väldigt intressanta redovisningar dock den ena jobbig som erkände en del man inte vill inse, jag avskyr iallafall alkohol.

Åkte hem ifrån skolan och skynda till stallet och fixa i ordning alla saker min kära mor kört dit (tack mamma). Åkte hem, duscha och bäddade min mysiga säng med alla täcken och kuddar, åh så sjönt  ! Sen kom Mackan och var hos mig en stund eller ja, fram tills nu ungefär. Det var roligt, nästan så man glömt bort hur kul det verkligen var att vara med honom alltså, hm.. tåls att fundera på.

Måste lägga mig snart tror jag, ska upp tidigt imorgon så jag hinner rida Malaikka, har ju kommit på att jag ska rida henne 2 ggr om dagen varje lördag och söndag, men hur detta ska hinnas det får jag fundera vidare på. Men nu ska jag som sagt sova.

God natt världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0