God afton

Sitter här igen, och denna dag har då varit som den varit. fick gå upp tidigt och åka till hästarna och mata dom lite och hämta en grej till Åsa. Hem och gjorde mig lite i ordning sen fick jag åka med mamma till norrtälje. Gick av vid JM och sprang till banken och skulle fixa min lön, JIPPI, ingen kö.. och jag hade glömt hela skiten hemma på min säng. Så det kan gå du, Sprang till mamma och fick låna pengar sen gick jag till skolan. Pluggade väldigt flitigt må jag säga, sen skulle jag åka med mamma hem.. väldigt praktiskt tänkte jag. Så hade mamma den lysande idén att hon har fixat lite grejjer så nu ska hon bygga en mur åt mig som jag och min lilla häst kan hoppa över. Så vi fick åka till JM och hämta det, dock passade inte riktigt min outfit och de arbetet så bra tillsammans. Kom hem, åkte till stallet och var ute och galoppa på min lilla totto som börjar få aldelles för bra kondition och för mkt muskler för att jag ska ha någon chans. Men ialf.. sen kom jag hem efter att ha dånat en massa. Middag, prata lite med min mor sen har jag kollat på tv. Inte förens vid tio tiden jag satte mig vid datorn, den är inte lika uppskattad längre. Men nej, ska upp och släppa ut hästarna imorgon bitti så har inte riktigt tid med det här.

God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skriv ett mini testamente baby! Jag är nyfiken så jag fiser här borta.

2007-10-22 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0