God afton världen !

Hoho, Idag har jag iallafall gått i skolan :) var skönt att få något annat att tänka på. Startade med naturkunskap vilket jag och erik grejade fin, fint. Sen var det matte och jag jobbade väldigt flitigt och satt själv hela lektionen, mkt nöjd över mig själv. Sen var det lunch, rast och sedan religion med Morgan, vilken go gubbe han är alltså! Tyska med tyskland. Inviduelltval. HEM ! Kom hem 16.40, käkade sen åkte jag och red vilket jag hann precis innan det blev kolsvart. Kom hem till min mammi igen och pratade lite sen har jag kollat på tv och försökt plugga vilket inte går så bra för jag fattar ingenting. Nej nu ska jag lägga mig och läsa sedan sova så jag orkar upp imorgon. God natt :)

Nu har du iallafall något att läsa på jobbet imorgon, min blogg som är så intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0