God Eftermiddag

Halle lå ja !

Idag är det mkt fint väder med mkt sol.. och det gillar jag ! Förövrigt så har jag väldigt tråkigt så tänkte därför skriva ett tråkigt inlägg.

Idag vaknade jag kl 10.00 av att Markus mobil ringde (varför ställer man alarm kl 10.00 på en söndag?) Självklart gjorde det inte honom något eftersom han somnar om, men jag låg då klarvaken. Gick ner, ingen god frukost fanns. Gick ut och sola på studsmattan. Sen åkte Markus och hämtade sin syrra tjugo i tolv.. så jag blev ensamen. Men det gjorde inte så mkt för jag skulle plugga. Gick ut i solen och började plugga tills Dixi lag sig över mina skolböcker (tack hundi). Hon gick bort sen ialf. Jag pluggade stenhårt och skit bra i typ 40 min, så då tänkte jag att jag ska fortsätta plugga nu för jag har inte tid med det här.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0