God kväll Sverige.

Har inte skrivit på en vecka så tänkte smått uppdatera en aning.

Jag har haft det tråkigt och varit väldigt sysslolös. Jag hatar lov, samtidigt som jag älskar det. Jag har lekt med Malin iofs, det har ju faktiskt varit riktigt trevligt. Sen har jag träffat Markus en del. Har även kollar på hela O.C säsong 1 och håller just nu på med säsong 2, kontigt att jag inte fastnade för serien när den var aktuell.
Resten av lovet då får man väl måla huset och ägna sig åt hästarna (kommer nog inte undan Malin heller) Föresten så var jag med på Svanbergas skolavslutning sen efter allt så partade jag lite med alla dessa 91:or, trevligt att se lite gamla Svanberga-bor. I lördags fick jag tårta hemma hos Markus också när Pernilla hans moder fyllde år, toppen.

Får se om det blir någon trevlig midsommar nästa helg, firar den med Markus och Malin som det ser ut nu :)

See ya.

Kommentarer
Postat av: matilda

Godkväll Miia :)

2007-06-23 @ 01:14:03
URL: http://rosapistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0