God kväll Sverige!

Ja, som sagt. God kväll allt gott väl mående folk. Själv har man redan börjat sitt sommarlov med virus, har varit borta från skolan i 2 v. och är fortfarande lika sjuk, mkt mkt roligt. Inte så att mina rester har minskat så mkt direkt. Förövrig så börjar även min häst bli en smarrig fettis bit, ungefär så jag vill hänga mig själv (har råkat lova mig själv att få henne i en riktigt god tävlingskondition), men ialf så kommer väl även det ta sin tid.

Annars i veckan så fick jag några väldiga krafter, jag vill ha en VULPIS, jag vill ha en Schippe. Självfallet att jag ska ha en schippe, glasklart. Bara det att mor min inte vill lägga ut 9 000:- åt mig på en hund. Då blire knöligt.
Annars har veckan varit toppen, fylld av andningsnöd, sjukhus, prover, labratorier, gamla TV-serier och bråk. Du tröttar ut mig. Kräm är ju även en väldig god frukost, lunch och middag, råkar bara bli lite enformigt men idag har jag lyckats svälja lite annan kost så det är ju positivt.

Ja min blogg är inte så munter som just du kanske hade önskat.

Pernilla, Marika och Annika.. Jag saknar er.

FNY tack för dagens besök, Ja och lilla Fia även !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0