Tråkigt

JAG

är singel: Ja
saknar någon just nu: Självklart
är rädd att bli övergiven: Hm, både och?
svär ofta: Tyvärr ja
sjunger i duschen: jämt
är en morgonperson: Beror på
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nödfall kanske
är kär i kärleken: Nej nej
skrattar åt mina egna skämt: kan hända (a)
äter snabbmat varje vecka: nej, men bondmat
vill ha barn: Självklart
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Fettsugning kanske

HAR DU

glasögon/linser: Läsglasögon ja.
piercingar: Hål i öronen?
syskon: Ja, 6 st
pojk/flickvän: Nepp
jobb: Mer eller mindre ja
för många vänner: Kan inte ha för många vänner
rymt hemifrån: Nej
färgat håret: Yes
bra självförtroende: Inte direkt
sagt jag älskar dig till någon idag: Nepp
varit kär: Ja, minst sagt
dumpat någon: Ja
gjort något olagligt: Har väl alla någon gång
somnat i skolan: hehe, jaa
brutit ett ben: Näsbenet ja
tappat bort mig i min egen hemstad: Inte va jag kommer ihåg, men skulle inte förvåna mig
sett en fallande stjärna och önskat: Tror det
varit otrogen i ett förhållande: Nej, skulle aldrig falla mig in
sparat något från ett gammalt förhållande: Det är klart
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja :(
smugit ut utan lov: Hm, vet itne
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Vem har inte lindrat dom från att bli oroliga?
en hemlighet som ingen vet: Ja
struntat i ett prov: Mjaa..
varit på en blind date: Faktiskt inte
sovit en hel dag: Yes
somnat gråtande: Flera ggr

BRUKAR DU

titta dig själv i spegeln: Haha, Ohja
ha ångest: Händer
drömma mardrömmar: Varje natt nästan
försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka är det ändå
klä dig i svart: helsvart? Har hänt någon gång?
gå till kyrkan: Tyvärr inte
ljuga: Nej jag bara undviker saningen
hata folk: Inte hata, bara tycka illa om
lita på folk: Litar för mkt på folk ja

VEM

saknar du: Janne bror
vill du döda: Vill inte döda någon
rörde dig sist: Hm, av kvinnligt eller manligt kön?
vill du slå: Gubben
sårade dig senast: mamma
vill du vara som: mig själv?
vill du bli galet full med: Haha, Tjorven
gör dig riktigt glad: Min stjärna och förebild Jan Johansson

SISTA PERSONEN SOM

sov i din säng: JAG
fick dig att gråta: mamma
du delade en dricka med: måste var mjölkpaketet med Kickis då
skrek på dig: mamma
du fick sms från: GG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0