Godmorgon !

Hallå där

Nu var det längesedan man skrev något här. Men jag har en ursäkt faktiskt. Det finns ingen dator i brorsans lägenhet där jag för det mesta bor förutom på helgerna men har jag itne tid att blogga eller sitta vid datorn så mkt. Men ialf..uppdateringa. Min häst är skadad och jag blir SUR ! Sen har jag klippt mig och det blev en radikal förändring kan jag ju förvarna om. Äntligen började det bli lite längd på mitt hår så ska jag klippa av det (jag som skulle spara då långt). Men det gör inte så mkt, det är ju fortfarande långt på ena sidan, sen är jag korthårig på andra sidan.. alltså har jag klippt en diagonal.. inte helt fel om jag får säga det själv.
Men bortsätt ifrån sjuka hästar och avklippt hår så rullar lite på ganska bra dock går tiden alldeles för fort! Vet itne vad jag har gjort senaste tiden men trevligt har jag haft det må jag säga! Nej har inte tid med det här, brorsan och hans tjej är hemma och måste styra upp massa saker.

Hej då gött folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0