Godkväll

Hej jag har lust att döda någon.

Skulle raka min häst idag, ena sidan gick skit bra och gick jävligt fort ! Cirkus 20 min. Andra sidan tog 4 timmar och blev inte ens klar, SNYGGT ! Så nu är jag lite trött på det där.

Gymma morse gjorde jag ialf så efter det samt brottningsmatchen mot min 500 kgs hamburgare så är min kropp något SÖMNIG! Desutom har de senaste dagarna varit riktiga migrän dagar, usch så less på den skiten. Jag skulle heldre kapa av en arm om det skulle hjälpa mot den här huvudvärken.

Förövrigt så bort jag inte hemma förtillfället så vill ni något så kan ni ju slå en pling. Kommer hem om cirkus 2 v. Ska möjligtvis byta nr men hör av mig när det skett.

ha det bra världen, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0