God kväller .

Hallå där.

Haft en riktigt trevlig helg må jag säga, dock tagit på krafterna.
Handlade allt till middagen imorgon med Lisa och Rebecca och det gick ypperligt bra !
Imorgon är det nyårsafton och det ska firas med bla Lisa, Rebecca, Cissi, Jenny, Emma, Elin och min älskade Malin snutt.

Åh, jag har faktiskt köpt en jätte söt kläning till imorgon, en i svart siden, kort eller ja hyffsat kort ialf. Stay ups till det sen när vi hamnar ute blir det väl lite skinnpajj och stövlarna från USA på det. Ska bleka utväxten snart + att jag skulle vilja klippa mig men måste vänta tills Mickis kommer hem från bydalen (skynda dig hjärtat, saknar dig). och på tal om min kläning så var jag tvungen att sola lite idag eftersom jag ser ut som en vittorsk i den där svarta kläningen annars, torskar är iofs väldigt söta men nej tack, inte på nyår! men sen undrar jag också varför jag just nu sitter och babblar på om mitt "imorgon utseende och klädsel" Hmm..

Nej det här har jag inte tid med, bleka var det ju

PUSS HEJ :)




"Forgive me,"
is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like "forgive me"
Forgive me..

But you can say, baby
Baby can I hold you tonight?
Baby, if I told you the right words
oooh, at the right time
You'll be mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0