God Kväller.

GUDARS säger jag bara, att man alltid ska lyckas (misslyckas?), delar allt allt blev en rolig sörja ialf, Hihi!

Måste bara säga det att jag är så fast, Kjell har fångat mitt hjärta. Helt beroende av Kjell - Golden Hornline och Kjell-Underkover Hahaha det är ju så grymt kul!

"han är stabil och korrekt, han gör det med en sådan jävla stil förstår du ! Vi grovhånglade som två papegojor igår"

Hohoo..

"Jävla skit att inte den där förbannade Golden Hornline inte red hem det här, Va? Vad är det för en jävla kusk? VA? Satingen! Nu får jag folköl och Mariekex hemma, hur kul är de? Va? jäkla skit mat är va det är."

Hahaha hur kul som helst. Nej nu ska jag slå in klappisar

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0