God kväll.

Var ju ett tag sedan jag uppdaterade denna samt bilddagboken men jag har mina skäl.
Denna vecka har bestått av att åka till sjukhuset fram och tillbaka samt vänta på telefonsamtal från den dät jävla läkaren, GE MIG EN ANNAN TACK !

Varje morgon tar det mig 3 timmar att komma upp ur sängen, vaknar åtta men f¨år ligga där till elva för går jag upp på en gång så spyr eller svimmar jag, kul kul (inte ett dugg).

Påtal om ingenting så har jag flyttat hem till mamma också för nu har brodern kommit hem och ska flytta ihop med Marina, trevligt mysigt för dom fast inte för mig. Jag får helt enkelt hjälpa mamma att leta efter en lägenhet om vi kan inskaffa åt mig för det låter ju förträffligt bra tycker jag !

Ska försöka komma upp så jag kan gå till skolan imorgon, blir en upplevelse må jag säga. Fast efter denna underbara helg så känner jag mig ändå mer motiverad att gå till skolan. Ni ska veta att ni verkligen lyst upp min tillvaro.




Helgen började med lite discobowling. Marina sminkade mig och Tjorven men fiiint GLITTER och det vart mkt bra ! Sen bar det av till bowlinghallen där vi mötte upp alla. Måste bara säga TUSINGEN jag fick ha skor 35 bannemej! Jag spelade på samma bana som Tjorven, "Mario"(Mia) och mig själv då. Det blev tjej trion där eftersom de andra var nio killar. Visserligen så kollade Royson och Tommie bara på men ialf. Efter bowlingen blev det lite hur som helst och jag & Tjorven hamnade hemma hos Jenny med lite hjälp av Gotte hjärtat. Vi skulle ifrån Jenny till statoil och kära Blomman plockade upp oss. På statoil var Kalle och Kai (drick mindre nästa gång grabbar) ;] Sen var det Rodenkyrkan som gäller i typ tio min där Jeppe och Alex var dock sög det så Blomman kom och hämta oss igen sen efter lite om och men så åkte vi hem. God natt

Över till lördagen, 12.48 vaknade jag när mamma ringde för andra gången. Gick till brorsan och åkte hem sedan. Var hemma och fixade lite sen tog jag rimbobussen till Alex. JAG FICK BADA I HANS BUBBELBADKAR vilket var hur mys som helst. Jätte mkt bubblor och jätte mkt skumm, dock så var det så varmt att jag såg ut som en kokt räka. Men ialf medans jag låg där och kokade i mina bubblor i över en timme så åkte Alex och Jeppe och hämtade Johnny min lilla ponny och Brieden. Tjorven kom hem till Alex före dom och överraskade mig när jag låg och bada, Tjena Smulan! När resten kom så bastade dom, trevligt, trevligt. Ialf så slutade allt med att vi skulle skjussa hem Brieden, sen skulle dom skjussa hem mig och Tj och jag behövde promt in på statoil och hyra film! Men dom små sötnosarna gjorde mig och min film sälskap så i min säng var det en hög bestående av Jeppe, Alex, Tjorven, JAG och Johnny .

Idag vare hästarna och hemma som gäller. Skulle ha klippt Thomas men vi får ta det i veckan.

Nu ska jag äta mat. Hej då




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0