God kväll Sverige .

Idag tog det för ovanlighetens skull bara 1 ½ timme att komma upp ur sängen utan att spy eller tuppa av, 1-0 till mig. Tog mig in till skolan och det var som en PEST, roligt att se alla men min kropp säger emot livet just nu. Visserligen är jag inte handikappad men att sitta ner och lyssna eller försöka koncentrera sig går inte, det ända man känner då är smärtan i huvudet som leder ut i hela kroppen. Usch. Påtal opm smärta så helt seriöst tänkte jag försöka bli vegeterian, många som haft ont i kroppen och har slutat ätit kött har börjat må mkt bättre och nu är jag kapabel till det mesta ska ni veta, Jösses !

Ialf så gick denna dag till så här.
Skjuss av mamma till skolan. Engelska - lunch - tyska (julfika)
Träffa TJ och Wikner kom föri och hejade
Gick hem till Tjorven och klippte Tomas, min snuttis
Åkte hem, mötte kusin och Danne
Stallet, Snel-hest x2
Hem, hem, hem
Ute på promenad med Dixi
Lagade mat åt mig själv
Fastnade här

Jag är rastlös, jag kan inte sitta still. Just nu så poppar jag musik för att distrahera mig själv

Jag vill att det ska bli helg nu, nu, nu, nu, nu, jag vill vara med er nu, nu, nu, nu.

Föresten så sitter Helena i pyjamas och har precis smörjt in sig i massa brun utan sooool, hon kommer bli like a pepparkaka, Muhahahah!

Nej jag har inte tid med det här




I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0