God afton.

Hoho, Jag är trött :)

Inatt somnade jag typ vid tre, blir väckt av sms från Gotte tio i sex på morgonen. kulkulkul. Somnade om, vaknade av att Tj skrek i sömnen. Somnade om och halv sov till cirkus elva. Gick upp.. gick runt.. funderade.. försökte hitta på något.. gick ut med Dixi.. åt lite men usch det var inge gott... åkte till Majken <3

Sen nu har jag inget liv längre, sitter här och tycker synd om mig själv och funderar på att ta ett bad.. åh så sjönt. Fast det bästa vore ju om jag fick låna Alex bubbelbadkar fast jag har inte sån stor lust att åka till Lövsta så HÄR dags på dygnet så det kan jag nog styra upp i helgen om de är så. Nu sitter jag bara här och pratar massa helt ointressanta saker igen men det är bara för att min älskade tjorven är här och pratar med mig så jag är så SJUKT rastlös och pratglad att jag egentligen inte vet vad jag ska göra. Nej, dags att göra något.

Hej då

Och änglavakt är nog minst sagt vad man skulle kalla det



Dagens saknad: Närhet
Dagens bästa: Tj pratar i sömnen
Dagens sämsta: Knäckte ryggen
Dagens hatade: Orkar inte fixa håret
Dagens älskade: Malajkka
Dagens låt: Baby, can I hold you to night? - Ronan Keating
Dagens klädsel: Mjukisställ
underkläder: Sport topp och hippster
Dagens händelse: Brottades med min 500 kgs burgare
Dagens planer: Vakna, gå med hunden, rida, träffa vän
Dagens vill ha: NÄRHET
Dagens tråkigaste: Rastlös
Dagens köp: Inte köpt något.
Dagens mat: HELT KÖTTFRITT
Dagens mående: ONT, efter att Majken slängt runt på mig
Dagens program: Hm, labyrint kanske :)
Dagens färg: Marinblå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0