God morgon .

Fy satan så allt känns bra idag, helt otroligt faktiskt. Gick upp sju och for iväg till tandis, som vanligt var det inga hål (mkt bra gjort av mig). Åkte hem till mamma som jag hade köpt möjk till, bytte om och åkte till stallet. Gav sjuklingarna mat och skulle hämta Majken. Jadu inte ridit på två veckor, och på TOK så jävla galen hon var.. javisst ja Kjelle Sankan hade nog väldigt roligt åt mig där ett tag när jag skulle ta mig förbi hans tomt, men men. Och nu, nästan snart ska jag åka och fixa min löööön, åh så sjööönt. Måste även fira sen att jag fått min lön, vilken befrielse. Nej nu måste jag åka.
Ha det bra världens.

Föresten, jag har bytt mobil nr.

Kommentarer
Postat av: melina

& så "träffade" du min sööötis på tandis <3

2007-08-16 @ 12:03:34
URL: http://melinabale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0