God eftermiddag/Kväll

har äntligen hamnat hemma hos mamma efter en mkt roande och underlig dag, Tack Dennis och Stefan, ni är speciella men tok så underbart bra (vi ligger på samma nivå). Haft distans dag idag och varit med Pernilla i skolan, haft bild och lite sådant. Åkte till Lemon efter tre för att trackasera mig alldeles egna Annika, kul kul kul. Åkte hem, packa smutstvätt, slängde sopor, snacka lite med Mackan och sen bar det hem till min älskade mamma och det har slutat här.
Och en sak som känns lite halv jobbigt förtillfället är denna kyla, det är ju så JÄVLA kallt. Jag som vill gå i leggins, det som är så super skönt; kan då knappt göra det för de är så jävla kallt. Alltså måste jag köpa mig ett par stövlar och det är fortare än kvikt!! Annars så ska jag åka till mina älskade hästar snart och hälsa på dom, sen sitta hemma eller vandra och kanske invänta lite sälskap.

Ha en trevlig afton Sverige.

GO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0