God eftermiddag .

Jag tycker så mkt om att gå i skolan och jag tycker så mkt om allt gott folk som går där, ni slutar aldrig roa mig. Desutom blir det ju ett litet plus i kanten med en ny snygging i klassen, dock är det väldigt underbart med helg ialf. Haft en bra fredag, jobbade till stäning sen kom jag hem och i min lägenhet sitter det ett par underbara personer. Är väldigt trött nu må jag säga efter inte så mkt sömn men jag klarar mig, sitter hemma hos mamma förtillfället men snart ska jag bege mig hemmåt. ta en dusch sen kommer det hem massor av underbart folk till mig och för festar en aning. Sedan bär det av till söderbykarl och jag ska vara väldigt full och dansa stjärten av mig och det ska bli sååååååå skönt :) Och du Elon, jag kommer klå dig.. BAHAh.

I´m back in the game !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0